• Čeština
  • English
  • Deutsch
  • Español
  • Русский
  • 中文 (中国)
  • Türkçe
  • Français

Online data rooms

_JBM9376 - Copy

Advokátní kancelář ECOVIS ježek může ve spolupráci se společností rj consultancy s.r.o. zprostředkovat využití virtuálního data roomu (VDR) - vysoce zabezpečeného internetového úložiště určeného ke skladování a distribuci utajených a důvěrných dokumentů. Spolupráce advokátní kanceláře ECOVIS ježek a společnosti rj consultancy s.r.o. přináší klientům související právní služby, jako předběžnou kontrolu dokumentů a zajištění právní, finanční, daňové či technické due diligence.

 

Virtuální data room

rj data rooms jsou bezpečný virtuální prostor pro sdílení dokumentů, kde je můžete online sdílet s obchodními partnery a/nebo jeho zaměstnanci či společníky. Webová aplikace elektronického data roomu svým uživatelům zajišťuje pohodlnou a jednoduchou kontrolu nahraných a sdílených souborů, včetně různých možností jejich údržby a distribuce mezi koncové osoby. Přístup je možný 24 hodin denně, sedm dní v týdnu po celý rok; neexistují žádná omezení ohledně počtu přístupových povolení, času stráveném prohlížením sdílených dat nebo množství stažených dat. Elektronický data room je vytvořen, aby urychlil a racionalizoval jednání o klientových transakcích a projektech a zároveň poskytoval vysoký stupeň zabezpečení sdílených dat prostřednictvím přísně kontrolovaných přístupových povolení.

 

rj data rooms nabízí:

  • jednoduchou a chytrou organizaci dokumentů
  • vysoce zabezpečený přístup 24 hodin denně
  • kontrola přístupových povolení
  • rychlý systém a uživatelsky přívětivé prostředí
  • možnost sdílet s klienty dokumenty a data větší, než je možné posílat e-mailem

 

Výhody

Virtuální data room je nejlepší způsob, jak sdílet dokumenty. Nahrávání a sdílení dokumentů s obchodními partnery a/nebo zaměstnanci či společníky může výrazně snížit množství tištěných dokumentů, čímž může přinést velké úspory. Odstraňuje náklady spojené s údržbou vlastního data roomu, cestovních výloh, dopravy a kurýrní službou při přepravě papírových dokumentů.

 

Výhody systému rj data rooms:

  • zrychluje provádění transakcí a umožňuje přístup k informacím neomezenému množství zájemců či obchodních partnerů
  • umožňuje klientům sledovat historii přístupů a povolení k přístupu
  • umožňuje kontrolu práv na vkládání, úpravu, kopírování, přeposílání nebo tisk sdílených dokumentů
  • všechny dokumenty uložené do virtuálního data roomu jsou digitálně podepsané, což brání jejich neautorizovaným úpravám
  • automaticky upozorňuje na nově vložená data a umožňuje okamžité odebrání nebo ořezání přístupových práv ke konkrétním dokumentům

V případě specifických potřeb jsme schopni zajistit zprovoznění data roomu na serverech klientů nebo hostovaných serverech a to dokonce i pod vlastní doménou. V rámci specifických požadavků jsme schopni i nadále zajistit správu data roomu a nebo provést proškolení jeho obsluhy.

 

rj data rooms umožní uskutečnit efektivněji, rychleji a jednodušeji:

  • due diligence (finanční, právní či technickou)
  • fúze a akvizice
  • předběžnou kontrolu dokumentů
  • daňový a účetní audit